טיפים לפרסום עסק יופי חדש

קורס / מגזין יופי / טיפים לפרסום עסק יופי חדש

    מתעניינת לגבי קורס?
    השאירי פרטים או התקשרי:
    077-804-0800

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    עם תעשיית היופי הצומחת במהירות, חשוב שעסק היופי החדש שלכם יבלוט מעל לשאר המתחרים. אבל כדי להגיע לקהלי היעד ולבנות לעצמכם בסיס לקוחות חזק, יהיה עליכם לנקוט באסטרטגיות השיווק והפרסום המתאימות לכם. 

    קחו בחשבון שמכון יופי ממוצע יכול להרשות לעצמו להקציב רק כ-3%-7% מההכנסה השנתית שלו למטרות השיווק והפרסום. וזה אולי לא יספיק לכם כדי לאמץ את כל אפיקי הפרסום הנדרשים, מלבד אותו רולאפ לעסקים בסיסי שיעמוד בפתח העסק כדי למשוך את עיניי העוברים ושבים. 

    כדי לעזור לכם להתארגן כראוי, הנה כמה טיפים יעילים למשיכת לקוחות חדשים בעולם היופי התחרותי.

    1. לשפר את הנוכחות המקוונת

    אם למכון היופי שלכם עדיין אין נוכחות מקוונת, זה הזמן לעשות זאת. אם המכון נמצא באינטרנט אבל חסרה לו נוכחות דיגיטלית חזקה, חיוני להגביר את הנוכחות שלו כדי לחזק את הנראות וההיכרות עם המותג שלכם.

    גם אם אתם לא מציעים שירותי מסחר מקוונים, הנוכחות הדיגיטלית חשובה לאסטרטגיית הפרסום שלכם. במקרה זה, האסטרטגיה תתמקד פחות בהגדלת ההכנסות הישירות ויותר בשיפור המודעות למותג שלכם והגדלת מספר הלקוחות שייכנסו אליכם.

    חשוב להבין שיצירת נוכחות מקוונת חזקה היא דרך נהדרת לענות על הצרכים המתפתחים של הלקוחות הקיימים. למשל, רוב הלקוחות בימינו מעדיפים להזמין תור באינטרנט, ולכן מומלץ לאמץ טכנולוגיות דיגיטליות ולהטמיען בניהול מכון היופי. 

    1. להציע תמריצים

    כשאתם קובעים את טכניקות השיווק המתאימות ביותר למשיכת לקוחות חדשים, קחו בחשבון את הנוף התחרותי שרק הולך וגובר עם הזמן.

    הדאגה המרכזית שלכם אמורה להתייחס לנאמנות למותג, שתמנע מלקוחות לבחור במכוני יופי אחרים. כיוון שלקוחות מעדיפים לקבל שירות ממכון שהם מכירים, קשה יותר לעסק חדש לפתות לקוחות לעזוב את הסלון המוכר ולעבור לסלון החדש.

    כדי לגרום לזה לקרות, תוכלו להשתמש בתמריצים. לקוחות רבים מרגישים מוטיבציה לנסות עסק חדש כשזה מציע להם הנחות או דילים מפתים. לכן, חשוב לשלב תמריצים בקמפיין הפרסום והשיווק שלכם.

    1. לפתח אסטרטגיית SEO

    אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), היא אבן היסוד של כל אסטרטגיית שיווק ופרסום מוצלחת. בדרך זו תוכלו להתאים את מה שהלקוחות מחפשים לשירותים שמכון היופי שלכם מציע. כך גם תקלו על לקוחות חדשים למצוא אתכם באינטרנט.

    על ידי שילוב מילות מפתח וביטויים רלוונטיים בתכנים המקוונים שאתם מפרסמים, תוכלו לקבל דירוג טוב יותר בדף התוצאות של גוגל. זה שיקול חשוב בהתחשב בכך שרוב המשתמשים במנועי החיפוש אף פעם לא גוללים מעבר לדף התוצאות הראשון.

    1. להכיר את קהל היעד שלכם

    לא משנה כמה מאמץ תשקיעו באסטרטגיית השיווק והפרסום שלכם, בסופו של דבר לא תצליחו להשיג את המטרות שלכם אם לא תגיעו לקהל היעד שלכם. מהו קהל היעד? את זאת עליכם לגלות. ברגע שתדעו למי אתם משווקים, תוכלו לשקול היכן למקד את מאמצי השיווק והפרסום כדי להשיג את מטרותיכם.

     מאמר זה נכתב בשיתוף >> https://www.allprint.co.il/ 

    אודות כותב המאמר

    התוכן באתר האושר שבמקצוע נכתב על ידי כותבי תוכן וחובבי תחום מקצועות היופי. כל זאת במטרה להביא את המידע המדויק והמעודכן ביותר, כדי לסייע לך בבחירת הקורס המתאים ביותר. אם את רוצה לשמוע עוד עלינו היכנסי לעמוד האודות שלנו. למידע נוסף היכנסו לעמוד האודות שלנו.

    קורסים למקצועות היופי