קורס איפור אישי

קורס / איפור / קורס איפור אישי

    מתעניינת לגבי קורס?
    השאירי פרטים או התקשרי:
    077-804-0800

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    איפור הוא ללא ספק אחד הדברים שהכי משפיעים על איך שאנחנו נראות ומרגישות, אנו יוצרות את המראה שאנחנו אוהבות בעזרת מוצרי האיפור המועדפים עלינו, אנו מדגישות את האלמנטים שאנחנו אוהבות ומפסלות את היופי האינדיבידואלי שלנו.

    שגרת האיפור היומיומית תורמת להעלאת הביטחון של האישה המודרנית ועוזרת לה להתמודד עם אתגרי החיים באומץ רב. כשזה מגיע לאיפור, מיומנויות וידע יכולים לעשות את כל ההבדל. כמו כן שימוש נכון במוצרי האיפור המועדפים עלייך יכול לגרום לשני דברים: לעזור לך להשיג את המראה היפה שאת רוצה, ולעזור לך להוציא את המקסימום ממוצרי האיפור שלך.

    YouTube video

    מה לומדים בקורס איפור אישי

    קורס איפור אישי ילמד אותך כיצד לאפר את עצמך כמו מקצוענית, ויעזור לך להעצים את הכוח והביטחון הפנימי שלך. את תלמדי בקורס צעד אחרי צעד כיצד לאפר את עצמך בצורת לימוד אופטימלית. את תלמדי מיומנויות חדשות, ותקבלי הבנה טובה יותר של אילו צבעים וסגנונות אכן יותר מתאימים לך, כך שלא תצטרכי לבזבז עוד כסף על מוצרים שלא מספקים לך את התוצאה שאת מחפשת. בין אם את מתחילה ללא ניסיון קודם, או גורואית באיפור, בקורס תלמדי איך לאפר את עצמך בצורה מקצועית.

    בקורס תלמדי על הכלים המתאימים כדי להכין את הבסיס לאיפור נכון שיחמיא לך ויתאים למבנה הפנים שלך. תלמדי איך לבצע התאמה נכונה למבנה העיניים ולגווני צבע העור שלך וכל שאר הנתונים הפיזיים שלך. כמו כן תלמדי בקורס איך ליצור מראה של איפור יומיומי מרענן, וגם איך לאפר את עצמך תוך כמה דקות, כדי שתוכלי להיראות מדהים גם כשאת בלחץ של זמן.

    למי הקורס מתאים

    הקורס מתאים לנשים שרוצות להשיג את היכולת להיראות מדהים כל הזמן מבלי להיות תלויות באנשי מקצוע חיצוניים. כל אישה שחשוב לה לדעת להתאפר ולהראות במיטבה יכולה לקבל מקורס איפור אישי ערך רב. כמו כן הקורס גם מתאים מאוד לנשים צעירות בתחילת הדרך שרוצות להתחיל להיכנס לתחום האיפור ומקצועות היופי.

    איך להתאפר לבד

    YouTube video

    כדי לבצע איפור אישי ברמה מקצועית ישנם שלבים מרכזיים שחשוב ליישם בצורה נכונה, כדי שתוכלי להגיע בעצמך לאיפור מושלם שמחמיא ומבליט את היתרונות הטבעיים שלך.

    התחילי עם קרם לחות

    לא משנה מה סוג העור שלך (יבש, שמנוני או שילוב של השניים), חשוב מאוד לספק לחות גם בבוקר וגם בלילה. חשוב מאוד לנקות את העור לפני ששמים את קרם הלחות. 

    אפשר לבצע עיסוי קל של עור הפנים בעזרת קרם הלחות. פשוט מחממים את הקרם בין שתי הידיים ואז מעסים בצורות מעגליות ומחדירים את הלחות לתוך העור.

    יישום פריימר

    למרות שאין צורך להשתמש בפריימר בכל יום, הוא עוזר מאוד לשמור על האיפור, בייחוד ביום עמוס או חם. פריימר מוצלח גורם לאיפור שלך להיות אחיד לאורך כל משטח הפנים, כלומר שלא יהיו חלקים שבהם האיפור נמרח או נעלם.

    יישום מייקאפ

    אפשר למרוח מייקאפ עם האצבעות או אם מברשת, לפי איך שנוח לך. רצוי להתחיל מהחלקים השטוחים של הפנים ולבסוף למרוח באיזור ה- T.

    יישום קונסילר

    בדיוק כמו המייקאפ אפשר לשים את הקונסילר עם אצבעות הידיים או עם מברשת, אבל מברשת לרוב תיתן מראה של כיסוי יותר רחב. כשמדובר בקונסילר – פחות זה יותר, רצוי להשתמש בו רק לאזורים שרוצים להסתיר.

    יישום ברונזר + סומק

    ברונזר הוא מאוד ורסטילי בגלל שאפשר להשתמש בו לקווי המתאר או רק כדי לתת גוון חם. כשמשתמשים בו לקווי המתאר כדי לפסל את הלחיים והלסת, רצוי לשים צבע רק במקומות שהשמש אמורה לשזף את הפנים באופן טבעי.

    אחרי הברונזר, הוסיפי קצת אור ללחיים שלך עם סומק בוהק. חייכי והנקודות הגבוהות ביותר של הלחיים שלך הן המקום בו כדאי להוסיף את הסומק. ואז בתנועות מעגליות משלבים את הסומק ומשככים את הצבע.

    יישום היילייטר

    הלוק לא יכול להיות מושלם בלי היילייטר, משתמשים בו כדי ליצור מראה זוהר בצורה טבעית. אפשר להשתמש בהיילייטר באזורים שאותם רוצים להדגיש, כמו עצמות הלחיים או אפילו בעצם הבריח. צריך לשים לב להשתמש בהיילייטר במידה כי יש לו נטייה ליצור מראה קצת דרמטי אם משתמשים בו יותר מדי.

    יישום צללית

     ישנם דרכים רבות להדהים עם צלליות אבל כשמדובר על הבסיס, ישנם כמה דברים שחשוב לזכור. הגוונים הבהירים הדומים לעור הפנים שלך משמשים כבסיס. הגוונים הכהים יותר יוצרים את הצורות והגבולות, וגם נותנים קווי מתאר לעיניים.

    יישום אייליינר

    יש נשים שלא יכולות לחיות בלי אייליינר, ויש שמעדיפות להשתמש בו רק לאירועים מיוחדים. אבל תמיד טוב שיהיה אייליינר שחור בסיסי בתיק האיפור שלך, שיהיה לשלוף מתי שבא לך להתפנק קצת. אפשר להשתמש באייליינר עפרון כדי ליצור צלליות עיניים עמוקות ודרמטיות יותר.

    יישום מסקרה

    מאפרות מקצועיות משתמשות במסקרה באופן קצת שונה מאנשים פשוטים כמוני. אם את לרוב פשוט מורחת שכבה דקה, נסי טריק שלמדתי מהמקצוענים – אחרי שסילסלת את הריסים, נערי את המסקרה טיפה בבסיס של הריסים ומשכי משם אל הקצה. הטכניקה הזו יוצרות מראה ריסים מלא וכהה בבסיס הריסים.

    יישום תוחם שפתיים

    יכול להיות ששימוש בתוחם נחשב משהו פחות חשוב, אבל זה יכול להבליט את השפתיים ולעזור לליפסטיק להחזיק זמן רב יותר. כאשר שמים ליפסטיק מעל התוחם, זה יוצר אפקט תלת מימדי. בנוסף, כאשר הליפסטיק דוהה, תוחם השפתיים עדיין נמצא מתחת במקום להשאיר שפתיים ריקות.

    יישום ליפסטיק + ליפגלוס

    כאשר משתמשים במוצרים לשפתיים, סדר השימוש הוא החשוב ביותר. קודם כל מגיע תוחם השפתיים, אחר כך הליפסטיק ולבסוף מסיים עם הליפגלוס.

    יישום פודרה

    אחרי כל העבודה הזו את תרצי לקבע את האיפור שלך בעזרת פודרה, צורת השימוש תהיה בהתאם לסוג העור שלך, ולמשך הזמן שאת מעוניינת שהאיפור יחזיק. רצוי לשים יותר פודרה באזורים השומניים יותר של הפנים, כמו מתחת לעיניים ומסביבי לאזור ה- T.

    אודות כותב המאמר

    התוכן באתר האושר שבמקצוע נכתב על ידי כותבי תוכן וחובבי תחום מקצועות היופי. כל זאת במטרה להביא את המידע המדויק והמעודכן ביותר, כדי לסייע לך בבחירת הקורס המתאים ביותר. אם את רוצה לשמוע עוד עלינו היכנסי לעמוד האודות שלנו. למידע נוסף היכנסו לעמוד האודות שלנו.

    קורסים למקצועות היופי