קורס הרמת ריסים

קורס / עיצוב ריסים / קורס הרמת ריסים

    מתעניינת לגבי קורס?
    השאירי פרטים או התקשרי:
    077-804-0800

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    הרמת ריסים מרימה ומסלסלת את הריסים שלך מהבסיס ועד לקצה שלהם, כך שניתן לראות את האורך המלא שלהם בצורה מרשימה יותר. לכל הריסים יש את הצורה הטבעית שלהם, כך שהתהליך של הרמת ריסים משנה את הצורה הזו וגורם להם להיות בולטים ומרשימים יותר.

    YouTube video

    מה לומדים בקורס הרמת ריסים

    בקורס הרמת ריסים תלמדי טכניקות ייחודיות כדי להגיע לתוצאות של ריסים מעוגלים, ומרשימים ללא צורך באיפור. ישנו מגוון רחב של תכשירים שבהם משתמשים כדי ליישם הרמת ריסים, ובקורס תלמדי באילו תכשירים רצוי להשתמש ובשביל אילו שלבים. 

    כמו כן תלמדי כמובן את כל מאפייני הריסים, הבנה האנטומי שלהם, התאמה נכונה לצורת הפנים של כל לקוחה ועוד. קורס הרמת ריסים דורש כמובן עבודה מעשית ותרגול שיטות עבודה נכונות, כל זה בשילוב של היגיינה ובטיחות בסביבת העבודה.

    למי הקורס מתאים

    קורס הרמת ריסים מתאים לכל אחת שאוהבת את עולם הריסים והגבות. הקורס מתאים למתחילות וכמו כן גם לקוסמטיקאיות, טכנאי ציפורניים, מאפרות וכל מי שעוסקת או מעוניינת לעסוק במקצועות היופי.

    איזה תעודה מקבלים

    לאחר השלמת הקורס, תקבלי תעודה המכירה בהישגים שהגעת אליהם במהלך הקורס. התעודה תורמת למציאת מקום עבודה בתחום ותמיכה בקבלה ללימודים נוספים. בעזרת התעודה תוכלי לספק טיפולים מקצועיים ללקוחות ולחברים. חשוב לזכור לבצע בצורה מדוקדקת את אשר למדת בקורס ותמיד להקפיד על צורת עבודה נכונה.

    מהן האפשרויות לאחר סיום הקורס

    נשים רבות בוחרות בהרמת ריסים כדי לחסוך לעצמן את הזמן וההתעסקות באיפור יומיומי, וכן התחושה הנוחה שהרמת ריסים מציעה.

    בעזרת ההכשרה שתקבלי בקורס תוכלי להציע טיפולים מקצועיים של הרמת ריסים ללקוחות ולחברים.

    איך מבצעים הרמת ריסים?

    YouTube video

    כל תהליך מתחיל בהתייעצות ביחד עם הלקוחה, כדי להחליט איזה סגנון ריסים הלקוחה מעוניינת לקבל. לאחר מכן בהתאם לבחירת הלקוחה יתבצע טיפול בעזרת כלים ותכשירים ייעודיים.

    ראשית מבצעים ניקוי של אזור העיניים ולאחר מכן ממקמים את מוט הסיליקון הייעודי. מבצעים סלסול של הריסים הטבעיים ומחברים אותם למוט הסיליקון בעזרת דבק מיוחד. אחרי שמוודאים שהכל ממוקם באופן הרצוי, מיישמים קרם המיועד לביצוע ההרמה של הריסים, הקרם גורם לריסים לקבל את הצורה של המוט ולאחר מכן מיישמים קרם שמקבע את הצורה של הריסים. כל התהליך לרוב לוקח משהו בין 45 דקות לשעה. 

    כמה זמן הרמת ריסים מחזיק?

    הרמת ריסים מחזיק לרוב למשהו כמו 6 שבועות, תלוי בקצב הצמיחה הטבעי של הריסים של המטופלת. יש להימנע ממסקרה ב- 48 השעות הראשונות שלאחר הטיפול, ולהקפיד לא לגעת בריסים במשך יום שלם. אסור שהריסים יבואו במגע עם מייקאפ, או מים ב- 24 השעות הראשונות שלאחר הרמת הריסים, זאת כדי להבטיח את קיבוע הצורה של הריסים. לאחר מכן אפשר להנות מהתוצאות באופן מלא.

    האם הרמת ריסים עובד על כל סוגי הריסים?

    לכל מטופלת ישנם ריסים שונים, הם יכולים להיות ארוכים או קצרים אבל הם חייבים להיות לפחות באורך של 4 מילימטר כדי שיהיה ניתן לבצע עליהם הרמת ריסים. הרמת הריסים תורמת גם לצבע הריסים, זה גורם להם להיות כהות יותר ובכך משיגים מראה מלא יותר ללא צורך באיפור.

    אודות כותב המאמר

    התוכן באתר האושר שבמקצוע נכתב על ידי כותבי תוכן וחובבי תחום מקצועות היופי. כל זאת במטרה להביא את המידע המדויק והמעודכן ביותר, כדי לסייע לך בבחירת הקורס המתאים ביותר. אם את רוצה לשמוע עוד עלינו היכנסי לעמוד האודות שלנו. למידע נוסף היכנסו לעמוד האודות שלנו.

    קורסים למקצועות היופי