קורס החלקות שיער

קורס / עיצוב שיער / קורס החלקות שיער

    מתעניינת לגבי קורס?
    השאירי פרטים או התקשרי:
    077-804-0800

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    החלקות שיער הן סוג של תהליך כימי שמבוצע על השיער. בהתאם לסוג ההחלקה שמשתמשים, אפשר להפוך שיער שהצורה הטבעית שלו היא מתולתלת או גלית לשיער חלק לגמרי.

    טיפולי החלקת השיער לרוב מחזיקים למספר חודשים, בדרך כלל עד ששיער חדש גדל ומחליף את השיער המוחלק. בגלל הסיבה הזו החלקות שיער נחשבות לטיפול יחסית קבוע.

    ישנם סוגים שונים של החלקות כגון: החלקת קראטין, החלקה יפנית, החלקה אורגנית, החלקה צרפתית ועוד.

    YouTube video

    מה לומדים בקורס החלקות שיער

    בקורס לומדים כיצד לבצע את כל סוגי החלקות השיער הנפוצות כיום בתחום. לומדים על האנטומיה של השיער, ואיך להתאים את סוג ההחלקה לסוג השיער של הלקוחה. כמו כן איך לשמור על ניקיון והיגיינה, וכיצד לעבוד עם החומרים בצורה נכונה.

    במהלך הקורס מבצעים פרקטיקה מעשית על דוגמנית שיער, זאת כדי לפתח את המיומנויות הדרושות כדי להפוך למחליקת שיער מקצועית. כמו כן תקבלו הכוונה צמודה כיצד נכון לטפל בשיער וממה צריך להיזהר כאשר מבצעים החלקת שיער.

    למי הקורס מתאים

    הקורס מתאים לנשים המעוניינות להגדיל את ארסנל הכלים שלהן בתוך תחום היופי ועיצוב השיער, וכמו כן לנשים חדשות בתחום שמעוניינות לצבור ידע וביטחון.

    איזה תעודה מקבלים

    לאחר השלמת הקורס, תקבלי תעודת הסמכה המכירה בהישגים שביצעת במהלך הקורס. התעודה מצוינת לתמיכה בקבלה ללימודים נוספים ומציאת מקום עבודה בתחום. בעזרת התעודה תוכלי לספק טיפולים מקצועיים ללקוחות ולחברים. חשוב לזכור לבצע בצורה מדוקדקת את אשר למדת בקורס ותמיד להקפיד על צורת עבודה נכונה.

    מה אפשר לעשות לאחר סיום הקורס

    החלקות שיער כיום זה משהו שבשגרה, ישנן המון נשים המעדיפות להחליק את השיער שלהן אחת לתקופה, במקום הצורך לעשות פן בכל פעם שהן רוצות לצאת מהבית. כמו כן החלקת השיער נחשבת לפחות מזיקה לשיער מאשר ביצוע פן בצורה תדירה. כך שישנו ביקוש גדול שרק הולך וגובר להחלקות שיער.

    איך החלקת שיער עובדת?

    YouTube video

    משתמשים בשילוב של חומרים כימיים על השיער, הכימיקלים האלו משנים את הרכב החומרים בשערה. לאחר מכן מחליקים את השיער, ואז שמים חומר מנטרל, החומר המנטרל נועל את הצורה של השיער וגורם לו להישאר חלק.

    התהליך יכול לקחת כמה שעות, בהן משלבים את החומרים הכימיים לתוך השיער ומחליקים אותו. החומרים הללו לרוב יוצרים ריחות חזקים ולא נעימים, צריך לשים לב שהמקום מאוורר מספיק ויש כניסה רציפה של אוויר נקי לתוך חלל העבודה. בחלק מהמקרים צריך גם לשים לב לא להרטיב את השיער בימים הראשונים שלאחר ההחלקה.

    אודות כותב המאמר

    התוכן באתר האושר שבמקצוע נכתב על ידי כותבי תוכן וחובבי תחום מקצועות היופי. כל זאת במטרה להביא את המידע המדויק והמעודכן ביותר, כדי לסייע לך בבחירת הקורס המתאים ביותר. אם את רוצה לשמוע עוד עלינו היכנסי לעמוד האודות שלנו. למידע נוסף היכנסו לעמוד האודות שלנו.

    קורסים למקצועות היופי