קורס איפור מקצועי

קורס / איפור / קורס איפור מקצועי

    מתעניינת לגבי קורס?
    השאירי פרטים או התקשרי:
    077-804-0800

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    מאפר מקצועי הוא איש המיומן ביישום אלמנטים שונים על גבי העור של הלקוחות שלו, כדי לשנות או להגביר את המראה של אותו אדם.

    YouTube video

    מה לומדים בקורס איפור מקצועי

    בקורס איפור מקצועי ראשית תלמדי לעומק את המבוא לאיפור והיכרות מעמיקה עם התחום, תקבלי את הידע על סוגי העור השונים, קוסמטיקה ואיך מכינים את העור לאיפור וכיצד לשמור על טיפוח והיגיינה נכונה. לומדים איפור טבעי, לומדים כיצד ליישם איפור המגביר את המראה הטבעי של הפנים. לאחר מכן עוברים על בסיס האיפור – כל מה שחשוב לדעת, נכנסים לעומק על איפור עיניים, מבנה נכון, איפור מתקן ועוד. 

    לאחר מכן עוברים לאיפור השפתיים – כל מה שצריך לשים עליו דגש. עוברים על קומבינציות של אור וצבעים. כיצד ליישם איפור ערב בצורה מקצועית, איפור כלות – כל מה שצריך לדעת. איך מאפרים נשים מבוגרות. עוברים על כלי העבודה – מברשות, מכחולים וכל עזרי האיפור.

    כמו כן לומדים בקורס על הכנות לימי צילום מקצועיים, כיצד מבצעים איפור תקופתי באופן נכון, איפור פנטזיה, עוברים על טכניקות ייחודיות ליישום איפור של העיניים, וכמובן, תצוגות אופנה – כל מה שצריך לדעת על איפור מקצועי לתצוגות אופנה. איך מבצעים איפור מעושן וכל הדברים שיודעים רק בתעשייה.

    למי הקורס מתאים

    קורס איפור מקצועי מתאים לכל אחת יש לה את התשוקה והרצון להתקדם בתחום האיפור היופי והסטייל. כל מי שאי פעם חלמה לעבוד באולפני טלוויזיה, בתצוגות והפקות אופנה מובילות, לאפר נשים איפור ערב, איפור כלות ביום חתונתן, אז הקורס הזה בשבילה.

    איזה תעודה מקבלים

    לאחר השלמת הקורס, תקבלי תעודה המכירה בהישגים שהגעת אליהם במהלך הקורס. התעודה תורמת למציאת מקום עבודה בתחום ותמיכה בקבלה ללימודים נוספים. בעזרת התעודה תוכלי לספק טיפולים מקצועיים ללקוחות ולחברים. חשוב לזכור לבצע בצורה מדוקדקת את אשר למדת בקורס ותמיד להקפיד על צורת עבודה נכונה.

    מהן האפשרויות לאחר סיום הקורס

    לאחר הקורס אפשרויות התעסוקה הן בלתי נגמרות, החל מהפקות אופנה, אולפני טלוויזיה. או פשוט לאפר נשים המעוניינת לצאת לאירוע מיוחד. ישנו ביקוש רב למיומנות זו והרבה אפשרויות להתפרנס בהצלחה.

    מה מאפרת מקצועית עושה?

    YouTube video

    מאפרת מקצועית משתמשת במוצרים קוסמטיים וטכניקות מיוחדות כדי להגביר או לשנות את מראה האדם שהיא מאפרת. חלק מהמוצרים שיש בהם שימוש באיפור מקצועי הם: צללית, אייליינר, קונסילר, ליפסטיק, מסקרה ועוד. 

    השימוש באיפור מקצועי לרוב מכוון להדגיש את היופי של מראה הפנים, אז התפקיד של מאפר מקצועי הוא לגרום לכל לקוח שלו להיראות ולהרגיש הכי טוב שאפשר. מאפרים מקצועיים עובדים גם בתעשיית הבידור, האופנה והחתונות.

    דגשים בביצוע איפור מקצועי

    • הכנה של הלקוחות ליום צילום על ידי איפור מקצועי שלהם
    • התייעצות עם הלקוחות על איך כדאי ליישם להם את האיפור
    • הדגשה של מאפיינים פיזיים מסוימים של הלקוח על ידי יישום נכון של האיפור
    • שימוש בניסיון ובדרכים יצירתיות כדי להחליט אילו מוצרים יראו הכי טוב על כל מטופל

    המיומנויות הדרושות למאפר מקצועי

    מאפר מקצועי מצליח לרוב יחזיק ביכולות מסוימות אשר יתנו לו יתרון על פני המתחרים:

    • היכרות עם עולם הקוסמטיקה ובריאות העור: מאפר מקצועי מיומן יודע כיצד להשתמש באופן נכון בכל הכלים והמוצרים, וכמו כן גם להישאר מעודכן לגבי כל החידושים והשינויים שקורים כל הזמן.
    • שירות לקוחות: באיפור מקצועי מגיעים במגע קרוב וישיר עם הלקוחות, מאפר מיומן יידע כיצד להתנהל ולתת שירות לכל לקוחה בהתאם לצרכיה.
    • תקשורת: בזמן האיפור המאפר צריך להסביר ולתקשר באופן נכון את מה שהוא עושה ללקוחה, בייחוד כשמדובר בלקוחה המעוניינת להיות מעורבת כמה שיותר בתהליך.
    • הקשבה: מאפר מקצועי צריך לדעת להקשיב לרצונות והציפיות של הלקוחות שלו, כדי שיוכל לממש אותם באופן מספק.
    • ניהול זמנים: בתחום האיפור המקצועי חשוב מאוד לעמוד בזמנים, משום שרוב הפעמים יהיו גורמים חיצוניים נוספים אשר יהיו תלויים בלוח הזמנים של הלקוח, בין אם זה תצוגת אופנה, יום צילומים, חתונה וכדומה.
    • יצירתיות: יישום איפור זהו מן הסתם סוג של אומנות, יכולות יצירתיות הן הכרחיות. מאפר מקצועי לרוב מסתכל על פני הלקוח כקנבס חלק, וחושב איך יהיה הכי נכון להדגיש את היופי הטבעי על ידי שימוש בחומרים הנכונים.

    אודות כותב המאמר

    התוכן באתר האושר שבמקצוע נכתב על ידי כותבי תוכן וחובבי תחום מקצועות היופי. כל זאת במטרה להביא את המידע המדויק והמעודכן ביותר, כדי לסייע לך בבחירת הקורס המתאים ביותר. אם את רוצה לשמוע עוד עלינו היכנסי לעמוד האודות שלנו. למידע נוסף היכנסו לעמוד האודות שלנו.

    קורסים למקצועות היופי