קורס לק ג'ל

קורס / עיצוב ציפורניים / קורס לק ג'ל

    מתעניינת לגבי קורס?
    השאירי פרטים או התקשרי:
    077-804-0800

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    מניקור לק ג'ל זו מיומנות הכרחית לכל אחת המעוניינת להתמחות בטיפולי ציפורניים. כל אחת מאיתנו רוצה ידיים יפות ומושכות אבל לא תמיד יש לנו את הזמן לתחזק אותן. קורס לק ג'ל הוא אחד הקורסים המבוקשים ביותר בתחום טיפוח הציפורניים, בייחוד בגלל המראה הנוצץ שנוצר, זמן הייבוש הקצר, וכל זה ללא שחיקה מיותרת של הציפורניים. זוהי שיטה אידיאלית לנשים עסוקות עם מעט זמן פנוי. קורס לק ג'ל ילמד אותך כיצד לבצע הכנה של הציפורן ויישום של הלק באופן מקצועי.

    מה לומדים בקורס לק ג'ל

    ראשית לומדים כיצד לבצע מניקור מקצועי על ידי עבודה עם מכונת שיוף, לומדים כיצד לנקות בצורה יסודית את כל העור העודף אשר נמצא מסביב לציפורן, ועל ידי כך מייצרים משטח גדול יותר של הציפורן אשר עליו מורחים שכבת לק ג'ל.

    כמו כן לומדים לעומק על מבנה הציפורן והאנטומיה שלה, כיצד להכין אותה נכון ומהן שלבי העבודה הנכונים הן של מניקור רגיל והן של מניקור רוסי.

    YouTube video

    ישנה עבודה מעשית בקורס המתבצעת על ידי שתי שיטות המניקור – הרגיל והרוסי. לאחר מכן מתבצעת העבודה עם לק ג'ל, שם תלמדי כיצד ליישם אותו בצורה נכונה על משטח הציפורן וכיצד לייבש אותו, כדי שיחזיק לאורך זמן.

    למי הקורס מתאים

    הקורס מתאים לנשים חדשות בתחום ללא כל ניסיון ואינו דורש למידה או ידע מקדים. הרבה תלמידות מגיעות ללא ידע קודם בתחום ולאחר הקורס מצליחות לפתוח עסק בתחום. כמו כן גם נשים שכבר עובדות בתחום ורוצות להעשיר את הידע וללמוד קישורים נוספים, יכולות למצוא בקורס המון ערך וכלים חדשים.

    איזה תעודה מקבלים

    לאחר השלמת הקורס, תקבלי תעודת הסמכה המכירה בהישגים שביצעת במהלך הקורס. התעודה מצוינת לתמיכה בקבלה ללימודים נוספים ומציאת מקום עבודה בתחום. תוכלי לספק טיפולים מקצועיים לעצמך, לחברים שלך, למשפחה וללקוחות. חשוב לזכור לבצע בצורה מדוקדקת את אשר למדת בקורס ותמיד להקפיד על צורת עבודה נכונה.

    מהן אפשרויות התעסוקה אחרי הקורס

    קורס לק ג'ל הוא נקודת פתיחה מצוינת לנשים אשר יש להן תשוקה רבה למקצועות היופי ורוצות ללמוד קישורים נוספים. השלמת הקורס תקנה לך את היכולת לבצע טיפול מניקור וציפורניים מקצועי בין אם זה בתור שכירה או בתור עצמאית. 

    מה זה בכלל מניקור לק ג'ל?

    YouTube video

    מניקור לק ג'ל זהו טיפול המשתמש בלק המבוסס על ג'ל והוא דורש אור UV או LED כדי לייבש את הלק ולייצב אותו על הציפורניים. לק ג'ל לרוב עמיד יותר מאשר לק רגיל, ובזמן שלק רגיל יכול להיסדק תוך יומיים שלושה, לק ג'ל נשאר למשך שבועות.

    בזמן שלק ג'ל נראה בדיוק כמו מניקור רגיל, היתרונות הנוספים הם שהוא נשאר לזמן רב יותר ומרגיש יציב וחזק יותר. פלוס היופי בלק ג'ל הוא שכל אחת יכולה שיהיה לה, בין אם הציפורניים שלך קצרות, או מאוד ארוכות.

    האם לק ג'ל מזיק לציפורניים?

    לק ג'ל אינו מזיק לציפורניים שלך כשהוא מבוצע באופן מקצועי ונכון. זה כן יכול להזיק אם לא מבצעים הכנה נכונה של הציפורניים. לרוב חושבים שלק ג'ל מזיק לציפורניים, אבל האמת היא שתהליך ההסרה הוא זה שבו לרוב מתבצע הנזק, לכן חשוב ללמוד כיצד לבצע את התהליך הזה בצורה נכונה.

    אודות כותב המאמר

    התוכן באתר האושר שבמקצוע נכתב על ידי כותבי תוכן וחובבי תחום מקצועות היופי. כל זאת במטרה להביא את המידע המדויק והמעודכן ביותר, כדי לסייע לך בבחירת הקורס המתאים ביותר. אם את רוצה לשמוע עוד עלינו היכנסי לעמוד האודות שלנו. למידע נוסף היכנסו לעמוד האודות שלנו.

    קורסים למקצועות היופי