קורס ספרות גברים

קורס / עיצוב שיער / קורס ספרות גברים

    מתעניינת לגבי קורס?
    השאירי פרטים או התקשרי:
    077-804-0800

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    ספר גברים מתמחה בעיקר בביצוע תספורות ועיצוב שיער לגברים, למרות שישנן גם נשים עם שיער קצר שהולכות לספר גברים כדי לעצב את השיער שלהן. רוב ספרי הגברים מספקים גם עיצוב ותחזוקה של שיער הפנים, גילוחים מותאמים אישית, ועוד מגוון של שירותי טיפוח לגבר.המטרה של ספר גברים היא לגרום לכל לקוח שלו להרגיש הכי בנוח עם עצמו ומרוצה ככל הניתן ממראה הפנים שלו.

    YouTube video

    מה לומדים בקורס ספרות גברים

    ראשית לומדים בקורס את כל סוגי השיער השונים, שיער עבה, שיער דק, מלא, דליל וכדומה. לומדים כיצד לבצע חלוקה ראש בצורה נכונה, איך להתאים את התספורת למראה הפנים, עוברים על כיווני הצמיחה השונים והמחזוריות של הצמיחה, כיצד מבנה הגולגולת משפיע על בחירת העיצוב הנכון ועוד.

    כמו כן לומדים ומתרגלים את מגוון הטכניקות המשמשות את הספר המקצועי, כיצד לבצע סירוק וחלוקה לשבילים, ביצוע תספורות על ידי מספריים, תספורות עם מכונת תספורת, שימוש בתער, תספורת משולבת ועוד. 

    YouTube video

    לומדים גם הכל על עיצוב שיער הפנים, איך לבצע זוויות גזירה בצורה נכונה, עיצוב פאות, כיצד לספר ילדים בעזרת טכניקות חדשניות, וכמובן איך לבצע סגנון קלאסי וסגנון מודרני.

    למי הקורס מתאים

    הקורס מתאים לאלו שרוצים להתמקצע לעומק בתחום ספרות הגברים, גם לאנשים שעדיין אין להם ניסיון בתחום הספרות ורוצים להתחיל לצבור ידע וניסיון.

    איזה תעודה מקבלים

    לאחר השלמת הקורס, תקבלי תעודת הסמכה המכירה בהישגים שביצעת במהלך הקורס. התעודה מצוינת לתמיכה בקבלה ללימודים נוספים ומציאת מקום עבודה בתחום. בעזרת התעודה תוכלי לספק טיפולים מקצועיים ללקוחות ולחברים. חשוב לזכור לבצע בצורה מדוקדקת את אשר למדת בקורס ותמיד להקפיד על צורת עבודה נכונה.

    מה אפשר לעשות לאחר סיום קורס תספורות גברים

    YouTube video

    כיום גברים רבים משקיעים בטיפוח ובמראה שלהם לא פחות מנשים. התחום נהיה פופולרי מאוד בשנים האחרונות והוא הולך ומתרחב בכל שנה. ספרות גברים הוא מקצוע מבוקש ביותר גם בקרב המספרות המקומיות, רבים מחפשים ספר גברים טוב ואיכותי.

    אודות כותב המאמר

    התוכן באתר האושר שבמקצוע נכתב על ידי כותבי תוכן וחובבי תחום מקצועות היופי. כל זאת במטרה להביא את המידע המדויק והמעודכן ביותר, כדי לסייע לך בבחירת הקורס המתאים ביותר. אם את רוצה לשמוע עוד עלינו היכנסי לעמוד האודות שלנו. למידע נוסף היכנסו לעמוד האודות שלנו.

    קורסים למקצועות היופי