קורס עיצוב גבות

קורס / עיצוב גבות / קורס עיצוב גבות

    מתעניינת לגבי קורס?
    השאירי פרטים או התקשרי:
    077-804-0800

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    עיצוב גבות זהו טיפול המותאם אישית ונעשה על ידי מטפלת מקצועית השולטת במגוון אספקטים במבנה הפנים, כגון קווי הבעה, סימטריה של הפנים, צבע העור וסוג השיער. 

    הטכניקות אשר לומדים בקורס עיצוב גבות מאפשרות לתת טיפול מותאם אישית לכל מטופלת, כדי להשיג את העיצוב האידיאלי לכל סוג פנים ולהגביר את היופי הטבעי של המטופלות. עיצוב גבות מתבצע בטכניקות שונות הכוללות שימוש ב- שעווה, פינצטה, חוט, ומספריים.

    YouTube video

    מה לומדים בקורס עיצוב גבות

    בקורס תלמדי את כל הטכניקות הנפוצות לעיצוב גבות: עיצוב גבות עם שעווה, פינצטה וחוט. כיצד נכון ליישם כל אחת מהטכניקות ומהם הרגלי העבודה הנכונים איתם עובדים עם מטופלות. 

    כמו כן תלמדי בקורס את כל האנטומיה והפיזיולוגיה של הפנים ושיער הפנים, מבנה השערה וכל שלבי צמיחת השיער. כל זה כדי שתוכלי לדעת לבצע התאמה לכל מטופלת לפי צורת הפנים והשיער הייחודיים שלה.

    בשלב המעשי תלמדי כיצד לעבוד עם כלי המקצוע והתכשירים הייעודיים לכל טכניקה. תרגול ופרקטיקה זהו שלב מרכזי בתהליך למידת קורס עיצוב גבות.

    למי הקורס מתאים

    קורס עיצוב גבות מתאים לכל אחת העוסקת בתחום האיפור, היופי והאסתטיקה. הקורס יכול להתאים גם לנשים ללא ניסיון המעוניינות להיכנס למקצוע. 

    איזה תעודה מקבלים

    לאחר השלמת הקורס, תקבלי תעודה המכירה בהישגים שהגעת אליהם במהלך הקורס. התעודה תורמת למציאת מקום עבודה בתחום ותמיכה בקבלה ללימודים נוספים. בעזרת התעודה תוכלי לספק טיפולים מקצועיים ללקוחות ולחברים. חשוב לזכור לבצע בצורה מדוקדקת את אשר למדת בקורס ותמיד להקפיד על צורת עבודה נכונה.

    סוגי הטכניקות השונות

    YouTube video

    מטפלת מקצועית המתמחה בעיצוב גבות שולטת במגוון רחב של טכניקות שונות לעיצוב הגבה. להלן הטכניקות הנפוצות כיום לצורך עיצוב הגבות:

    עיצוב גבות עם שעווה

    עיצוב גבות בעזרת שעווה כולל מריחת שכבה דקה של שעווה חמה על גבי האזור שבו מעוניינים להסיר את השיער. ממקמים רצועת בד על האזור שבו נמצאת השעווה, ואז מושכים במהירות בכדי להסיר את כל השיער הנמצא מתחת. כאשר עיצוב גבות שעווה מבוצע בצורה ובטמפרטורה נכונה, הטיפול פותח את הנקבוביות ומאפשר לשיער לצאת ללא שבירה ובצורה מלאה. הסרת שיער גבות בשעווה יכול להחזיק לשבועיים שלושה בין טיפול לטיפול, כל זה כמובן בהתאם לקצב צמיחת השיער של המטופלת.

    עיצוב גבות עם פינצטה

    עיצוב הגבות על ידי מריטה וגזירה היא שיטה לניקוי הגבות וקיצור האורך שלהן בין אם זה לפני טיפול בשעווה או בין טיפול שעווה אחד לשני. כמו כן זו יכולה גם להיות השיטה המרכזית שבעזרתה מעצבים את צורת הגבות הסופית. מריטה עם פינצטה מסירה את השיערות מהשורש וגזירה מתבצעת לאחר סירוק הגבה ביסודיות.

    עיצוב גבות על ידי חוט

    עיצוב הגבות עם חוט זו שיטת הסרת שיער בת עשרות שנים. הטכניקה הזו דורשת זוג ידיים מיומנות בכדי לגלגל שני חוטים כותנה על גבי משטח הפנים, ובכך להסיר שיער לא רצוי. בטכניקה זו אין חשש משימוש בכימיקלים לא רצויים שמיושמים על עור הפנים.

    מיקרובליידינג

    מיקרובליידינג זו טכניקה שמשתמשת באיפור חצי קבוע שאיתו ממלאים את הגבות. התהליך מבוצע על ידי כך שיוצרים בעזרת מחט עדינה משיכות דקות המדמות את צורת השיער הטבעית, לאחר מכן ממלאים את החריצים שנוצרו בעזרת פיגמנט צבע ייעודי. התהליך הזה של הכנסה של פיגמנט לתוך השכבה העליונה של העור מאפשר לעצב את צורת הגבות ולגרום להן להיראות מלאות יותר.

    למידע נוסף על קורס מיקרובליידינג לחצי כאן

    צביעת גוון הגבות

    במידה והמטופלת אינה מעוניינת להסיר שיער בגבות ולשנות את הצורה שלהן, אלא לגרום לגבות להיות מלאות יותר. במקום לאפר ולמלא את הגבות בכל יום, ניתן להכהות את גוון הגבות ובכל לתת להן מראה מלא יותר.

    אודות כותב המאמר

    התוכן באתר האושר שבמקצוע נכתב על ידי כותבי תוכן וחובבי תחום מקצועות היופי. כל זאת במטרה להביא את המידע המדויק והמעודכן ביותר, כדי לסייע לך בבחירת הקורס המתאים ביותר. אם את רוצה לשמוע עוד עלינו היכנסי לעמוד האודות שלנו. למידע נוסף היכנסו לעמוד האודות שלנו.

    קורסים למקצועות היופי