כמה זמן מחזיק איפור קבוע בשפתיים

קורס / מגזין יופי / כמה זמן מחזיק איפור קבוע בשפתיים

    מתעניינת לגבי קורס?
    השאירי פרטים או התקשרי:
    077-804-0800

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    אם את חושבת לעשות איפור קבוע בשפתיים כדי לחסוך לעצמך זמן מול המראה כל יום, אז את כנראה רוצה לדעת למשך כמה זמן האיפור הקבוע יחזיק. בממוצע, איפור קבוע בשפתיים יכול להחזיק למשך שלוש עד חמש שנים.

    מה גורם לאיפור לדהות

    למרות שאיפור קבוע מחזיק למשך זמן רב, אין זה אומר שהוא מחזיק לעד. למעשה בהתאם לפיגמנט העור שלך, ישנם מקרים שונים שבהם איפור קבוע דוהה מוקדם יותר. לדוגמא הפיגמנט שממוקם באזור העיניים לרוב יחזיק למשך שנה עד שלוש שנים, בזמן שפיגמנט הממוקם בעור עצמו (כמו שפתיים או גבות) יכול להחזיק גם למשך חמש שנים.

    אבל מה גורם לפיגמנט לדהות מלכתחילה? אפשר לשייך דהייה של פיגמנט מכמה סיבות, כמו סוג העור שלך, הגיל שלך, איך העור שלך מגיב לפיגמנט, כמות החשיפה לשמש וסוגי המוצרים שאת משתמשת על העור שלך.

    איך לגרום לאיפור הקבוע להחזיק זמן רב יותר

    דהיה של האיפור היא אולי בלתי נמנעת, אבל האם ישנם דרכים להאריך את הזמן שהאיפור מחזיק? כמובן. את יכולה להאריך את משך הזמן שהאיפור הקבוע יחזיק על ידי שגרות טיפוח שונות לעור שלך. לדוגמא, שימוש בתכשיר הנכון להגנה מפני השמש יכול להשפיע רבות על ההגנה על העור שלך ולהאריך משמעותית את הזמן שלוקח לאיפור לדהות.

    תני לאיפור הקבוע להיות פתרון הטיפוח הקליל שלך

    אם את עייפה מהצורך לאפר את עצמך כל פעם מחדש, ואת רוצה לחסוך לעצמך זמן התארגנות משמעותי בכל יום, אולי איפור קבוע יכול להיות הפתרון המושלם בשבילך.

    אודות כותב המאמר

    התוכן באתר האושר שבמקצוע נכתב על ידי כותבי תוכן וחובבי תחום מקצועות היופי. כל זאת במטרה להביא את המידע המדויק והמעודכן ביותר, כדי לסייע לך בבחירת הקורס המתאים ביותר. אם את רוצה לשמוע עוד עלינו היכנסי לעמוד האודות שלנו. למידע נוסף היכנסו לעמוד האודות שלנו.

    קורסים למקצועות היופי