הלחמת ריסים או הרמת ריסים – במה עדיף לבחור

קורס / מגזין יופי / הלחמת ריסים או הרמת ריסים – במה עדיף לבחור

    מתעניינת לגבי קורס?
    השאירי פרטים או התקשרי:
    077-804-0800

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    נשים רבות מתעניינות לגבי שיפור מראה הריסים שלהן. זאת משום שלריסים יש השפעה מרכזית על מראה הפנים. ישנן 2 שיטות בולטות לעיצוב הריסים: הלחמת ריסים (מה שנקרא גם שזירת ריסים) והרמת ריסים, אז מה בעצם ההבדל ביניהם?

    הלחמת ריסים זו שיטה שבה מוסיפים על הריס הטבעי תוספות של ריסים מלאכותיים. בשיטה זו מחברים תוספות על כל ריס בנפרד עד קבלת נפח ריסים מלא ומעובה. לעומת זאת, הרמת ריסים זו שיטה שבה גורמים לריסים הטבעיות שלנו להיראות ארוכות ומעוגלות יותר. מבצעים זאת באמצעות מוט מעגל ודבק מיוחד, הדבק גורם לריסים לקבל את הצורה של המוט ובכך משיגים מראה ריסים ארוך ומעוגל.

    מה מחזיק יותר זמן: הרמה או הלחמה

    הלחמת ריסים מחזיקה למשך זמן של בין חודש לשלושה חודשים . לאחר מכן נדרש להגיע לטיפולי מילוי שוטפים כל כמה חודשים.

    הרמת ריסים מחזיקה למשך זמן של בין חודש לחודשיים, כל זאת בהתאם לצמיחה הטבעית של הריסים. בתום התקופה מומלץ להגיע לטיפולי רענון.

    מה ההבדל במחירים

    המחיר של הלחמת ריסים הוא בין 400 ש"ח בטווח הנמוך ל- 700 ש"ח בטווח הגבוה יותר. לאחר מכן טיפולי המילוי השוטפים לרוב יעלו באזור ה- 250 ש"ח.

    הרמת ריסים לרוב עולה בין 200 ש"ח ל- 450 ש"ח. כאשר טיפולי התחזוקה השוטפים לאחר מכן עולים גם הם באזור ה- 300 ש"ח.

    אז מה עדיף הרמת ריסים או הלחמת ריסים

    התשובה לשאלה זו תלויה באיזה מראה את מעוניינת להשיג. אם המטרה שלך היא מראה ריסים מעובה שבו הריסים מאוד מלאות ומרשימות – אז עדיף לך לבחור בהלחמת ריסים. זאת משום שהתוספות המודבקות על כל ריס בנפרד יוצרות מראה מלא במיוחד, שקשה להשיג בטכניקה שאינה כוללת תוספות ומתבססת אך ורק על הריסים הטבעיים.

    במידה ואת מחפשת מראה עדין יותר, שרק יפתח לך את מראה העיניים והפנים, אז עדיף לך לבחור בהרמת ריסים. זאת משום שבהרמה את יכולה להשיג מראה ארוך ומעוגל יותר של הריסים, כל זאת מבלי להיות תלויה בתוספות מלאכותיות. התוצאה של הרמת ריסים היא עדינה יותר, כאשר המטרה היא לרענן את מראה הפנים.

    אודות כותב המאמר

    התוכן באתר האושר שבמקצוע נכתב על ידי כותבי תוכן וחובבי תחום מקצועות היופי. כל זאת במטרה להביא את המידע המדויק והמעודכן ביותר, כדי לסייע לך בבחירת הקורס המתאים ביותר. אם את רוצה לשמוע עוד עלינו היכנסי לעמוד האודות שלנו. למידע נוסף היכנסו לעמוד האודות שלנו.

    קורסים למקצועות היופי