איך לעצב גבות לבד כמו מקצוענית

קורס / מגזין יופי / איך לעצב גבות לבד כמו מקצוענית

    מתעניינת לגבי קורס?
    השאירי פרטים או התקשרי:
    077-804-0800

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    לא משנה אם יש לך שיער גבות בעייתי, או שטיפלו לך בהן לא טוב בעבר, את עדיין יכולה לגרום לכך שיהיו לך גבות מושלמות ומטופחות. אז אם את מתקשה לשמור על הגבות שלך מסודרות והן מאבדות את הצורה שלהן, אולי זה הזמן הנכון לקבל קצת הכוונה.

    בעזרת לימוד של הטכניקות הנכונות לעיצוב הגבות שלך, תוכלי ליצור מראה מחמיא ביותר לפנים שלך. אז לפני שאת רצה להוציא את הפינצטה, קחי לך את הזמן לשפר את המיומנויות שלך ולמקסם את הטכניקה בעזרת המדריך השימושי הזה.

    סוגי צורות של גבות

    לפני שבכלל את מתחילה לתלוש שיער גבות לא רצוי, את צריכה דבר ראשון להחליט על איזו צורה את רוצה שתהיה לגבות שלך. כל אחת שלקחה קורס עיצוב גבות יודעת שבעזרת תכנון ברור של איזו צורה את רוצה להשיג, תוכלי להגיע לתוצאות הרבה יותר טובות.

    למרות שלכל אחת יש גבות טיפה שונות, לרוב הן מתחלקות ל- 5 צורות עיקריות:

    צורות של גבות
    1. צורת – S
    2. זווית חדה
    3. זווית קהה
    4. ישרות
    5. מעוגלות

    באופן כללי, הצורה שהכי תחמיא לך לרוב תהיה הצורה שהכי מזכירה את מבנה הגבות הטבעי שלך. בכל אופן ישנם גורמים נוספים שצריך לקחת בחשבון, כמו למשל מבנה הפנים שלך.

    איזה צורת גבות תחמיא למבנה הפנים שלך

    אמנם זה תמיד אידיאלי לעבוד עם הצורה הטבעית של הגבות שלך כדי להשיג את המראה שהכי מחמיא לך, אבל את גם צריכה לקחת בחשבון את צורת הפנים שלך.

    לדוגמא אם יש לך צורת פנים עגלגלה, רוב צורות הגבות יתאימו לך. אבל עדיף להימנע מהצורות שהן יותר מדי קשתיות או יותר מדי ישרות. אם יש לך פנים מרובעות, נסי לאזן את המראה שלך על ידי כך שתבחרי בצורות רכות יותר עם קשת עדינה.

    לאלו עם פנים עגולות, חשוב מאוד לשים לב שצורת הגבות שלכן היא לא דקה או עבה מדי. כמו כן הקפידו שההתחלה והסוף של הגבות, הם בקו ישר עם הקשת שבניהם, כדי שתשיגו את המראה המחמיא ביותר.

    אם יש לך צורת פנים ארוכה, נסי לאזן זאת עם צורת גבות טיפה עבה יותר, ושמרי שהצורה לא תהיה ארוכה מדי או קשתית מדי.

    איך לעצב גבות עבות

    אם יש לך באופן טבעי מבנה גבות עבה, זה יכול להיות גם יתרון וגם חסרון. משום שאולי זה יקח יותר עבודה לשמור על מראה נקי ומסודר של הגבות, אבל יהיה לך מראה מלא יותר באופן טבעי.

    אם הגבות שלך מבולגנות ואין להן צורה מסודרת, התחילי לסדר אותן על ידי כך שאת מסמנת ומוציאה שערות לא רצויות איפה שהגבות שלך מתחילות. לאחר מכן, לאחר מכן נקי את הגבולות העליונים של הגבות שלך, כדי להבטיח שצורת הקשת של הגבות שלך מסודרת באופן שאת רוצה.

    שלב הבא הוא להסיר שיער עודפות מתחת לקשת. חזרי על התהליך הזה גם בגבה השניה, עבדי על לעשות אותן שוות ומותאמות. לבסוף גזרי כל שערה שהיא ארוכה מכל השאר כדי להשיג מראה מטופח ונקי.

    YouTube video

    איך לעצב גבות דקות

    אם יש לך גבות דקות באופן טבעי, או שתלשו לך יותר מדי בעבר, זה יכול להיות קשה אבל לא בלתי אפשרי להשיג מראה מחמיא ויפה של גבות מלאות.

    למרות שזה יכול להיות מפתה להשאיר את הגבות הדקות שלך לגדול לב ולתת להן להתמלא, זה רק יוביל למראה מבולגן. במקום זאת, טפחי בזהירות ומלאי את הגבות שלך כדי להשיג מראה מהמם.

    ראשית, מרחי קצת ג'ל בגבות כדי שתוכלי לסרק אותן ושהשיער ישאר ישר, זה יעשה את העיצוב קל יותר. לאחר מכן השתמשי בפינצטה כדי להסיר שערות לא רצויות מתחת לגבות שלך, וגזרי בזהירות כל שערה שהיא ארוכה מדי לאורך של שאר השערות.

    אם את צריכה לנקות את החלק העליון של הגבות שלך, עשי זאת בזהירות בעזרת תער לגבות. לבסוף, מלאי את הגבות בעזרת עפרון, כדי לגרום להן להיראות עבות ומלאות יותר.

    YouTube video

    אודות כותב המאמר

    התוכן באתר האושר שבמקצוע נכתב על ידי כותבי תוכן וחובבי תחום מקצועות היופי. כל זאת במטרה להביא את המידע המדויק והמעודכן ביותר, כדי לסייע לך בבחירת הקורס המתאים ביותר. אם את רוצה לשמוע עוד עלינו היכנסי לעמוד האודות שלנו. למידע נוסף היכנסו לעמוד האודות שלנו.

    קורסים למקצועות היופי