איך להוריד לק ג'ל בלי להרוס את הציפורניים

קורס / מגזין יופי / איך להוריד לק ג'ל בלי להרוס את הציפורניים

    מתעניינת לגבי קורס?
    השאירי פרטים או התקשרי:
    077-804-0800

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    אם עד עכשיו הלכת למכון או למישהי שעושה לך את הציפורניים, אז יכול להיות שלא היית צריכה לדעת איך מורידים לק ג'ל. אבל אם החלטת לעשות את זה בעצמך, אז חשוב ללמוד איך לבצע את זה בצורה נכונה.

    ספוילר: פשוט לתלוש את זה מהציפורן זה לא רעיון כל כך טוב… במבט ראשון זה יכול להיראות בסדר, אבל למעשה את מורידה את השכבות העדינות ציפוי הציפורן שלך (החלק הקשה של הציפורן שגדל החוצה) כאשר את תולשת את הלק ג'ל בצורה הזו, זה יכול לגרום לנזק קבוע.

    כפי שניתן ללמוד בקורס לק ג'ל הדרך הבטוחה ביותר כדי לא להרוס את הציפורניים לרוב תהיה פשוט ללכת לאשת מקצוע מיומנת שתסיר את לק הג'ל בצורה תקינה. אבל אם בכל זאת החלטת לעשות זאת בעצמך, ישנם כמה שלבים פשוטים לעשיה כדי לקבל תוצאות דומות.

    שלב 1: שמירה על העור שמסביב לציפורן

    אציטון – שאותו צריך כדי להסיר את הלק ג'ל, יכול לעשות שמות על העור שמסביב לציפורניים שלך, אז חשוב מאוד להגן עליו. דבר ראשון צריך להשתמש בשמן ולמרוח על העור שמסביב לציפורן, ניתן להשתמש בווזלין. השכבה השומנית יוצרת מחסום שמקטין את הנזק שנגרם מהאציטון.

    שלב 2: לשחרר את השכבה העליונה בעזרת פצירה

    השכבה העליונה של הג'ל היא שכבה כמעט בלתי חדירה שאוטמת את הצבע במקום – זו הסיבה שלק ג'ל מחזיק למשך שבועות ולא למשך ימים. גירוד פני השטח בעזרת פצירה יעזור לאציטון לחדור ללא בעיה. צריך לבצע את הגירוד בצורה זהירה כדי להימנע מגירוד של שכבת הציפורן שנמצאת מתחת.

    שלב 3: שימוש בצמר גפן ונייר אלומיניום להשרייה של הציפורניים באצטון

    אציטון הוא חזק ואפקטיבי יותר מאשר מסיר לק ללא אציטון, מה שעושה אותו מושלם להסרה של לק ג'ל. צריך להשרות קצת כדורי צמר גפן באציטון ואז למקם אותם על הציפורן ולאחר מכן לעטוף כל אצבע בנייר כסף. פעולה זו שומרת על החום ועוזרת לפרק את הג'ל מהר יותר. התרכובות של לק ג'ל משתנות בחוזק שלהן, אז זמן ההמתנה יכול לקחת בין 10 ל- 20 דקות. אם הורדת וראית שזה עדיין לא עבד, תמיד אפשר לחזור על הפעולה ולהמתין כמה דקות נוספות.

    שלב 4: לגרד בעדינות את שכבות הג'ל ולהשרות שוב במידה שצריך

    לאחר שנתת לאציטון לעשות את העבודה שלו, לקחי פצירה (או מקל עץ כתום) וגרדי בעדינות את השכבות כדי להסיר בצורה בטוחה את לק הג'ל מהציפורן שלך.אם השרת מספיק זמן, השכבות הראשונות יתחילו להתקלף ולרדת בקלות.

    אם את נתקלת בשכבות עמידות יותר של הג'ל, את צריכה להחליש אותן עם השרייה נוספת באציטון. חזרי על פעולות ההשרייה והגירוד עד שהורדת באופן מלא ובטוח את כל שכבות הצבע, כולל את שכבת הבסיס.

    שלב 5: לשטוף ולמרוח שמן

    אחרי השימוש באצטון את רוצה לוודא שהאיזור נקי לחלוטין, לכן צריך לשטוף ביסודיות. לאחר מכן להוסיף שכבה נוספת של שמן לעור שמסביב לציפורן, מומלץ מאוד להמשיך ולמרוח את השמן בכמה ימים שלאחר מכן, בשביל לחדש ולהעניק לחות לציפורניים, משום שאצטון יכול להיות לא סימפטי לעור.

    לסיכום,

    ניתן לבצע הסרה של לק ג'ל בבית בעצמך, פשוט חשוב לשים לב ולעשות את כל הדברים בצורה נכונה. אחרי הכל את לא רוצה לעשות נזק לציפורניים ולעור שלך. בעזרת 5 השלבים שפרטנו עכשיו, תוכלי להסיר בעצמך את הלק ג'ל.

    אודות כותב המאמר

    התוכן באתר האושר שבמקצוע נכתב על ידי כותבי תוכן וחובבי תחום מקצועות היופי. כל זאת במטרה להביא את המידע המדויק והמעודכן ביותר, כדי לסייע לך בבחירת הקורס המתאים ביותר. אם את רוצה לשמוע עוד עלינו היכנסי לעמוד האודות שלנו. למידע נוסף היכנסו לעמוד האודות שלנו.

    קורסים למקצועות היופי